BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 22, 2011

AbOuT TgG

The Glamour Girlz...
nilah kumpulan aku...
kart sekolah aku ade dua kumpulan..kumpulan pertama
......secret arh..mana leh bagi..nanti kawn aku tu marah..abis aku..
yg kedua the glamour girlz lah..yg kat atas tu...
kalau x nampak aku x tahu lah nak ckp ape..
buta ke rabon ke xtahulah..
hahahahha..
merepek jer.....
korang paham yg aku tulis nie...
mesty x paham kan..hahahhahah
(giler ke budak nih??)

haih..budak2 TGG nih..
gila2 org nyer..hahahhaha...
termasoklah aku..
ahaha
budak TGG nih baik2 belaka (perasan jewp)



tp aku bagi gambar kecik je;ah..buat ape nak besar2....membazir kertas jewp..(mcmlah guna kertas)
lupa lak nama kwn aku nie sofea alfira..die nie pandai bergaye dan edit gambar..yg die edit tu semua cantik2 belaka tauw...jgn main2...hahahah



nie gambar ahli kumpulan TGG..nama die shahirah amirah..
budak nie pandai bergaye..tengoklah kat gambar tu..siap ngan baju korea lagi...ahhaha


kalau budak nih..mmg ganas arhh..(zuraini jgn marah)hahha
die baik (sangat lah...)
nama die zuraini..suke bergaye gak macam si shera nie..

hahahahh

No comments:

Post a Comment