BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 19, 2011

arghhhhh!!!!! sakit perotttttt!!!!! tumbuh jerawat??? sakit tekak!!!

korang nak tahu x?!!!
aku skang nie tengah sakit perot...
pastu aku dah tumbuh jerawattt!!!!!!!
hah!!!
aq xnak tumbuh jerawattt!!!
semua org ejek aq...:'(
sian aq tau..!!!??:'(
pastu aq sakit tekak lak..
aku nak ckp ngan org pon xde suara..
nak buat keje pon lemah longlai jer.....

argh..!!!!
seksaaaa!!!

ade ke patot amirah kata aku  .........
phm2 jelah..(bgi org pompuan)
padehal mana ade..
kalo aku   ...... tu pon..
aku xkan tulis kat blog...
malu aku..

mase kat kls tambahan kat skolah td..
aku sakit perot gilerrr.!!!
aq nak sruh diorang tmn tp diorang xnak sebab diorang takot....
malam lah katakan...
mulut budak nie celupar tullah
tp aq saket perot bukan sebab nak buang air besar tp..
hmm..
tak tahulah..

korang..
aq nak mintak pendapat..
kalo org tumbuh jerawat nie jijik sangat ke??

pasal sakit tekak lak...
td mase cekgu junaidah tengah terangkan...
aku senyap jew..(bek x yah cite)
pastu cekgu junaidah bagi kerja bua karangan tentang kebaikan dan keburukan internet..
aq xde idea langsong..
aq mintax tolong amirah..
pastu amirah x dengar aku ckp ape...
yg die dengar..
"ape???"
"tolong bagi satu jerawat aku?"

ade ke patut die dengar macam tu..
memanglah..
aku xde suara masa tu..
dan sangat lemah..
xdelah lemah sangat..
argh..!!!
sakit sangat...!!
argh..!!!
sakit perot!!!


sakit tekak..
batuk2

tpt jew gambar nie..
kat situlah jerawat aku tumbuh 1..

k arh bye..
sakit!!!

No comments:

Post a Comment