BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 4, 2011

kumpulan KOREA yang aku minat sangattt..!!!!!!!!!!!!

hye semua..!!
aku kan minat gilerrr..kat kumpulan nih...
terutama sekali 4minute..
diorang cantik giler.. (bagi aku lah..)
aku paling minat lagu diorang..(berkumpulan)
lagu FIRST..best gilerrr
kalau lagu solo lak..
lagu HYUNA CHANGE..
tp lagu die lucahlah..
:(
aku minat gilew lagu CHANGE tuh...



nilah 4minute..
cantikkan diew...
haah
gambar nie x jelas larh..
don't ambik2 saye nyer kumpulan yer..
kalau nak pon kene mintak izin dulu..
kah233





yg tulis kat sebelah die tuh..
lagu die..
hot issue...
bez gilewwww!!




MY 4minute..
don't ambik2



nielah HYUNA
yg nyanyi lagu change tuh..
tengok gambar die pon ade tajuk lagu tau..
haha
jgn ambik nie jugak...
aku akan saman org yg ambik die..
hahahha



HYUNA...
so sexy..=)
cute lak tuh...
jgn ambik!!!!!!!!
kalau diikutkan semua kumpulan 4minute x leh ambik..
!!!!!
HYUNA I love you..!!!



comeylah kau HYUNA..
=)
I like you!!

aku x sukelah..kawan aku sorang nih...
sikit2 nak tiru aku...
pastu..
die cakap aku yang tiru die...
hishhh!!!
panassssssss hati aku nihhhhhhh!!!!!!!!
pastu nak tunjuk2 kat aku ..
kau ingat kau bagos sangat kew..!!!
ko x yahlah nak tunjuk kat aku..
aku dah lama dah tahu lagu tu..
cuma aku sengaje je x nak bagitahu kau...
nanti kau ingat aku tiru kau lak...
ko xyahlah nak gedik2 kat aku ckp kau nih pandai sangat..
hish..
benci akuh...
semua bende yg best kau nak tiru akuh...

pasal blog tuh...
kau nak tunjuk yang kau nie pandai sangat..
pastu kalau dah pandai tuh..
tunjuk ajarlah sikit..
kedekut ilmu tol...
benci akuh..
blah la weyhh...!!!!
semak je..
yelah aku mengaku yg aku pon banyak tiru kau..
tp kau xyahlah nak jealous kan aku..
bile dah jealouskan akuh..
xnak ajar lak tuh..
hishhh..
dasar kedekut ilmu..!!!!!!!

tengok kau dah merepek..
elok2 cite pasal KOREA tiba2 cite pasal kawan aku lak...
ahahhahahakkahahahkakakhhak..

No comments:

Post a Comment