BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 7, 2011

pergi skor A

wahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!1
bestnya gi skor a tadi...
best sangat2..
itulah kenangan manis aku..
nak tahu kenapa tu kenangan manis aku..??
sebab aku jumpa mamat nih tau..
hensem gile..
dahlah spoting..
hensem lak tuh...
walaupon ade jerawat but hensem gak tau..
die baik..
ade gambar die mase kat skor a tu..
nantti aku letak..
nak tahu macam mana aku leh kenal die ..
cite die macam nie tau..

aq dtg skor a kat dalam dewan..
mula2 aku dok belakang die ..
pastu aku dok depan die..
mase tuh memang aku miinta giler ar kat die mase aku dok depan die tuh..
  • die suke giler cari pasal ngan akuh...

terutama sekali sepak kerusi orang...
pastu mase tu nak balik..
kitorang masih lagi dok kat tempat duduk kitorang..
pastu mase tu madihah ambik gambar akuh ngan zuraini...(aku yg suruh)
pastu die pon menyebok nak tangkap gambar jugak ngan kitorang..
bodoh kan..
tp aku suke sangat..
best sangat.!!!!
pastu aku ckplah nama  sekolah kau aoe 
pastu die cakap..
"sekolah tamil kalumpang"
pastu aku ckp..
bodo giler kau..
pastu aku cakap 
"nama kau sape?"
mase aku ckp tuh die tengah pegang satu fail yg kat dalam diew ade sijil penyertaan..
pastu die jawab
"sk hulu bernam"
aku cakap..
biar betol kau nyer nama sk hulu bernam..
pastu die gelak ..
memang sial giler ar..
ketawa aku ngan zuraini ngan madihah x henti2
hahahhahahahahhhhhhhhhhhhhhhaaahahhahahahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahaha
pastu aku suruh madihah tanye die..
die ade fb ke tak?
pastu madihah tanyelah..
mase madihah tanye tuh..madihah gi ckp..
aku yg suruh die ckp..
bongok gile ar..
pastu... mase balik tu P.Kalamanathan dtg tuk majlis perasmian program skor a
pastu bile dah habes mengucap tuh..
die ckp..
  • nathan..nathan..
  • pastu aku ckp ngan zuraini..
  • kurang ajar tol doe die nih
  • pastu die gelak
pastu mase balik tuh ..
muke die sedih je..
kesian lak aku tengok..
macam muke nak berpisah ngan aku..(perasan jewp...)

mase klua dewan ...
aku jumpa die agi..
aku nak ckp nama die ..
tp aku nak balik dah..
but before aku balik tuh..
sempat lagi die bergurau ..
die cakap
"mana mak ..mana mak"
sebenarnya die sindir kitorang tuh..
ahaha
pastu aku ngan zuraini cakap..
mana ade kitorang naik ngan mak..
kitorang naik ngan kawan kitaorang..
hahahhaha
perasan..
pastu aku baru jewp nak tanye nama die sapew..
pastu huda panggil suruh ikot diew balik(aku tompang huda sebenarnya)
arghhhhh
aku geram giler mase tuh...

aku cakap dalam hati..
aku nak tahu nama die ..
aku nak tahu nama dieeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku meraung dalam hati...
die suke sangat wat lawak...
best gilerrrrrWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AKU RINDU DIE LAH..!!!!
'-.-

No comments:

Post a Comment