BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 17, 2011

GeraM beTuL laH..!!!!

hye semua,,
Pika nie tengah gerammmm sangat dengan DUA ORANG kawan pika ni tau..
diorang nih perampasss..!!!
kawan nak rampas,,,
pastuh kumpulan korea pompuan yg pika minat sangat tuh pon..
die nak rampas...

nie pika nak cite dengan budak yg perampas kwan pika  nie tau..
sepatotnya pika yg berade di tempat die,,,,,,
tp die selalu sangat
nak cemburu kan pika...
weyh S..
kau ingat ko bag00sss sangat kew..
weyh kau pandai matematik pon aku x heranlah...
alah...baru pengal ke-2 kau dpt A dlm matematik,,
UPSR xtau lagii,,
okea...jgn nak bajet ngan akuh..
aku nak tengok jew..bukann nak tiru kau..
kalau aku tiru kau mesti jawapan kau tuh salah..
pastuh  kau xyah lah nak cemburu kan aku,,
dengan rapat2 dengan A tuh
kau nih kalau dah duduk ngan  A tuh..
sukati die ar nak conteng meja kau ke,,nak conteng kau nyer buku ke..
xpayah lah nak suruh die,,sian die aku tengok..
kau nih penting kan diri,,
layak ke org kata korang nih
" BFF 4EVER " 
eeeeyyyyuuukkssss...
pleaselah.
kau xtahu pasal die...
aku banyak tahu..
aku tahu die suke ape..makan ape..
kau tahu..
dahlah,,cite pasal budak nih xkan habis,,
jap eh,,
aku nak lepaskan geram jap..
hehheh
WOI BUDAK GEMOK,,KAU XYAHLAH NAK AMBIK KAWAN AKU,,!!!
NAK BAJET SANGAT NGAN AKU...
NAK  KEDEKUT NGAN ILMU KAU TUH....
AKU TAHULAH KAU NIH SEBENARNYA  X KEDEKUT ILMU..
DEKAT A jewww.. 
!!
jadi jika kau bace bende nih..
aq mintak maaf eh...
aku memang marah ngan kau ,,GEMOK..!!

Okey kite cite pasal yg lagy sorang..
die nih kalau xtau..
ckp jelah kau xtahu....
nak rampas tuh agak2 lah weyh...
kalau aku tahu kau rampas lagy ..memang aku rase nak bunuh je kau..
kau kan burger,,seng sikit..
hehe..gurau jew..
korang bayngkan ,,,org yg korang minat ,,,
tiba2 org rampas,,,
contohnya,,
pakwelah...
tp die x rampas pakwe pika pon..
sebab die xtahu..
kalau die tahu..mesty die cakap...,,
bukan ensem p0n,,
tp aku pika rase,,,
dlm hati die mesti cakap,,
ensemlah mamat tuh..
weyh xde org suke kau lah..
dahlah ,mlas nak cite pasal budak GEMOK..N budak BURGER..

bye

No comments:

Post a Comment