BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 26, 2011

"In a RelaTionsHip" ^_^

hye semua..
lama x update blog..
rindulah pulak..
ingat ari jumaat nak update...
tp internet lembablah..pastuh xde mood nak update..
okey..
kite pergi kat cerite di atas..
mesti pelikkan..??
pasal "relationship" nih
hurm,,,
pikah nak cite nih..
pikah ade kapel ngan sorang budak laki..
kekekek
(mestlah laki,,xkanlah pompuan..)
hehe

nama die ,,,,,,,...
nak tahu x???
hurm,,,xleh bagitahu lah..
nanti die marah...
kitorang nih,,,
xdelah kapel sangat..
kitorang kapel biase jew..
kitorang setakat tegor hai hai jew
kitorang tumpukan kepada pelajaran dulu...
k..
nama die....
kan dah cakap...xleh bagitahu..
degillah korang nih..*angry*
MR.CAPITAL A
cantik x nama tuh..haha
tuh nama depan die...
bermule huruf A
sape yg dah tahu tuh..senyaplah,,
jgn nak kecoh..
hurm,,
korang...
aku,,,
aku,,,,,
aku..........

aku,,,,
gembira sangat..
tp sape yg bace nih jgn bagitahu abg aku eh!!??
jebal jebal jebal.(please please please)
jgn bagitahu abg aku..tau..
korang kan baik..
cantik/hensem..
tau...
jgn bagiitahu..


klah..
nih jew nak cite..
bye

No comments:

Post a Comment