BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 1, 2011

penatttttt...!!!!

hyep semua..
pika hari nie penat largghh..
penat sangat

(kalau penat nape x tido agi)
mak suruh aku khatam alquran sebelom kak nurul kawen..
hmm,,pastu mak suruh aku masok acara khatam alquran tuh..
argghh..aku xnak..
malu ar..
dahlah mak sruh jempot cekgu sekali..
uhhh..lagi malu,,
hihihihiihihih


pastuh..aku penat sangat sebabbb...!
mase time rehatlah cikgu nak buat kls tambahn..
mmglah untuk kebaikan kitorang tp..
kitorang penat..
dgn bagi keje sekolah,,
pastu nanti nak balik kampong lagi..
pastuh..mase org nak berehat nak kene sekolah..
hurm,,nak wat cam mana,,.
kenelah pergi untuk mendapatkan ilmu..
hhmm..
(maaf ye cikgu..)
argghhh..
aku penat giler..
sampai aku pon xlarat nak menaip nih..
hahhax..
 klah bye..
dah bape kali da menguap..


bye..
nak tido..


good night



ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz
ZzZzZzZzZzZzZz
ZZZZZzzzzzzzzzzZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzZZZzzz

No comments:

Post a Comment