BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 9, 2011

SaKiT taHu..!!!!!!! T.T

hyep semua,,
ape kabo? sihat..?
pika nak cite nie..pasal pika mandi air terjun kat TEMPLER KAI..

cam nie cite nye

aku ikot shera gi templer kai...
sebenarnya ayah shera x kasi pegi,,tp die pujuk2 ayah die nak pegi jugak,,
then ayah die p0n mengalah...
pastu ayah shera ajak kitorang pergi templer kai,,
apelagi kitorang p0n join lah..
sape x nak join..
kekekkekekekeke
pastu kitorang dah sampai..
apelagi mandilah..
xkan nak duduk jewp..
ihihihihihihihi

pastu adelah kawan adek shera 
ayah die jual pelampong..
die cakap kalau sewa RM3
kitorang x bawak duit..
so,,
pinjam die punye jelah..
oppss..
lupa nama kwan adek shera tuh ....
aku x tahu...
tp kitorang panggil die capik..
kekekeekkeke
jahat x..?
nak wat cam mana..'kaki die capik..panggillah capik..
die x kesah pon
die tuh nakal tahu....

bebalik kepade cite di atas..

air kat templer tu deras(sikit jew deras nye puunn)
pelampong die satu jep...
bentuk bulat satu,...
aku ngan shera nak main..coz..
air kan deras ..
pastu ade satu port tuh...ade macam boleh dikatakan gelongsor tau,,
sebab die  macam jalan je ir tuh..
die ikot je  air tuh
sebab ada batu
so,,,,
shera nampak cam best je..
pinjamlah pelampong capik tuh..
pas2 kitorang x leh nak seimbang kan badn,,,nak jatuh,,tp okea lagi,,
pastuh..
suruh lah naim ngan adik shera (amat)
ikot naik ngan kitorang sekali..
lepas naik tuh
pelamp0ng tuh terbalik tau,,
pastu shahirah terbalik macam tenggelam
pastu die terhempap kat badan aku..pastu aku okea lagi..
aku ingat xde pape dah..
tengok ade batu kat bawah  badan aku

dengan sheera terhempap die badan aku,,
batu itu terseret kat badan aku,,,,,
badan aku berDARAH..
arghhhhhh aku tolak shera ke tepi sebab aku xtahan dah..!!!!
aku naik ke ats..
aku rase nak nangis...!!!
tp aku tahan..
aku cek tempat td...
BERDARAH!!!!!
aghhh
sakitttt!!!!!
sherah kena kepla waktu die tenggelam tuh..
aku macam TRAUMA..
takot sangat.
bende tuh maseh terngiang2 lagi di kepla aku,,
shahirah..
walaup0n dah kene kat kepala...
amseh x serik lagi doe..
die nak main lagi.,,.
ish3
ganas jugk budak nih..(mmg p0n)
sebenarnya zainab pon mandi jugak kene kat kaki..
sikit jewp..
aq,zainab,shera,,luka
tp yg paling parah ,,,,
akuuu!!!
baju aku p0n berdarah..
(sikit jewp)

hurm,,,
nanti sambung k..
kalau ade mase..
kekeekek

penat den menaip...
kekekeke

bye2
kalau x paham,,
korang paham2 je lah ye..
malas nak terang kan..
=P =)
kekkekeke

No comments:

Post a Comment